SONER SARIKABADAYI ''UNUTTUN MU BENİ'' ŞARKISI

Yeni çıkardığı single şarkısı ''Unuttun mu Beni'' ile ,müzik piyasasına hızlı bir giriş yapan  başarılı pop müzik sanatçısı Soner Sarıkabadayı her şarkısında olduğu gibi, bu şarkısıyla da büyük başarı yakaladı.Yeni single şarkısı ''Unuttun mu Beni de'' Ozan Çolakoğlu ile birlikye çalışan ünlü popçu Soner Sarıkabadayı daha şimdiden hayranlarının beğenisini kazandı.Son yıllarda söylediği şarkılarla müzik listelerinde üst sıralarda yer alan  Ünlü sanatçı  bu son şarkısı ile de müzik listelerini zorlayacağa benziyor.

Soner Sarıkabadayı ''Unuttun mu Beni'' 


Soner Sarıkabadayı ''Unuttun mu Beni şarkı sözleri''


 Hasret ağır  ağır gider alınmaz kötü söze 
Sanki sağır olmuş kimseyi dinleyemez 
Tutulacak sözümde yok benim
 Unutulacaklar kapıya dayandı 
Senin bir hesabın varsa bile 
Günahlar kapıya dayandı 
Senin bir hesabın varsa bile 
Sorudan ve cevaptan bu gönül usandı 
Kimse yerine sevdi mi seni 
Gölgelerine aldı mı seni 
Şunu bir yüzüme, yüzüme söylesene 
Unuttun mu beni
 Kimse yerine sevdi mi seni 
Gölgelerine aldı mı seni
 Şunu bir yüzüme, yüzüme söylesene 
Unuttun mu beni

Soner Sarıkabadayı albüm,single ve EP leri:

2001-Kara 27 Aralık-  Albüm
2012-Trio 29 Mayıs - Albüm
2009-Buz 18 Eylül -Tekli
2010-Pas 14 Mayıs -EP
 2010-Sadem 6 Eylül -EP 
2011-Seveni Arıyorum Ocak -Tekli
2011-İtiraz 25 Mart-Tekli
2011-Tuzlu Su + İtiraz 4 Temmuz -Tekli
 2011-Tuzlu Su Akustik Ekim -Tekli
2012- İnsan Sevmez Mi? Kasım-Tekli 
2013-Kutsal Toprak Mayıs-Tekli 
2014-Yara Bandı Mayıs-Tekli
2015- Unuttun mu Beni (ft. Ozan Çolakoğlu)Nisan -Tekli)

Soner sarıkabadayı yeni şarkı,soner sarıkabadayı son şarkı,soner sarıkabadayı yeni single,soner sarıkabadayı&ozan çolakoğlu unuttunmu beni,soner sarıkabadayı unuttun mu beni şarkı sözleri,soner sarıkabadayı albümleri,soner kabadayı single şarkılar,soner sarıkabadayı EP leri,soner sarıkabadayı şarkıları


0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top