İŞTE BENİM STİLİM 17 NİSAN CUMA KİM ELENDİ?


İŞTE BENİM STİLİM 24 NİSAN ELEME GECESİ İÇİN TIKLAYINIZ



17 Nisan işte Benim Stilim Eleme Gecesi













TV 8 de yayınlanan ''İşte Benim Stilim'de'' 17 Nisan Cuma günü 3. sezonun 2. 
eleme gecesi heyecanı yaşandı. Bu hafta ''İşte Benim Stilim'' eleme gecesi çok 
farklı ve eğlenceli bir konseptle ekrana geldi.''Masal ve çizgi film kahramanlarının'' kıyafetleri ile podyuma çıkan yarışmacılar birbirinden renkli sahneler ile izleyiciye keyifli anlar yaşattı.

17 Nisan Cuma ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesi ne'' yeni bir single çıkaran Soner Kabadayı konuk jüri olarak programı renklendirirken yeni  single'nin şarkısını da ilk kez İşte Benim Stilim Gecesin de söyledi. Programın konuk sanatçısı ise ,popçu  Edis  performansı ile izleyenleri coşturdu.İvan Set yine sergilediği dans ile seyirciyi kendine hayran bıraktı.

17 Nisan ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde'' jüri karşısına geçen ilk yarışmacı Gülşah Yılmaz oldu. Birbirinden iddialı 12 yarışmacı 17 Nisan ''İşte Benim Stilim'' de ''Masal ve Çizgi film Kahramanları konsepti'' ile performans sergilediler.

Gülşah Yılmaz: Çizgi film Karakteri'' Wilma Çakmaktaş'' konsepti ile jüri karşısına geçti. 

Mihriban Akgül:''Monster High Draculaura'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Sinem Umaş:Çizgi film karakteri prensesin peşinde ki emekli tesisatçı ''Süper Maryo'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Tümay Tali: Çizgi film kahramanı ''She-ra'' konsepti ile podyuma çıktı.

Neda Poursaeid:Çizgi film kahramanı ''Maske''konsepti ile çıktı.

Didem Ezgi Akın:Bugs Bunny nin sevgilisi''lola Banny''konsepti ile jürinin karşısına çıktı.

Cerem Güngüz:Alaadinin Sihirli Lambasında ki ''Jasmine Prenses''  konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Sima Şerafettinova:''Gargamel'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Şilan Makal:''Shrek'in sevgilisi ''Fiona'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Büşra Eyen Siral: ''Masal Kahramanı ''Keloğlan'' Konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Ezgi Ünal:''Johnny Bravo'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

Elçin Kayadibi Şenel:''Pocahontas'' konsepti ile jüri karşısına çıktı.

İşte Benim Stilim Yarışmacıları 17 Nisan ''Eleme Gecesi'nde'' kimin ismini verdi?


Büşra Eyen Siral:Sima diyorum.

Elçin Kayadibi: Sima diyorum.

Şilan Makal:Neda diyorum.

Sinem Umaş: Neda diyorum.

Sima Şerafettinova: Neda diyorum.

Tümay Tali :Neda diyorum.

Neda Poursaeıd:Sima diyorum. 

Serpil Gülşah Yılmaz

Cerem Güngüz:Neda diyorum

Ezgi Ünal :Sima diyorum.

Mihriban Akgül:Sima diyorum.

Didem Ezgi Akın : Neda diyorum.


Jüriden en az oyu alan Gülşah Yılmaz  ve Yarışmacıların en çok ismini verdiği Neda Poursaeid elemeler için jürinin karşısına çıktı.


Jüri 17 Nisan ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de'' elenmesi için kimin ismini verdi?.17 Nisan ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde'' yarışmaya veda eden isim kim oldu?17 Nisan İşte Benim Stilim jüri kararı...

Soner Kabadayı Gülşah elensin dedi
Nur Yerlitaş  Neda  elensin dedi
İvana Sert  Neda elensin dedi
Kemal Doğulu Neda  elensin dedi
Uğurkan Erez Gülşah elensin  dedi

17 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de Jürinin kararı ile Neda Poursaeid elendi.


İşte Benim Stilim Yarışmacıları:



1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral  
2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi kimdir? 
3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 
4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 
6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 
8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 
13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 

<10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİNDE KİM ELENDİ TIKLAYINIZ>




0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top