KANAL 7 ELİF DİZİSİ  İPEK KİMDİR? 

 Kanal 7 de haftaiçi hergün saat 19:45 de ekrana gelen Elif Dizisinde İpek Emiroğlu Karakterinde izlediğimiz Esin Benim Dizide Emiroğlu ailesinin ,25 yaşında, içine kapanık ,saf,temiz kızını canlandırmaktadır.Zarif kırılgan bir yapıya sahip olan İpek resim yapmayıda çok sever. 




ESİN BENİM KİMDİR?

 Kanal 7 de haftaiçi hergü yayınlanan Elif Dizisinde İpek Emiroğlu karakterini canlandıran Esin Benim,12 Temmuz 1991 yılında İstanbul'da doğmuşur. 

İstanbul Üniversitesi Ticari Bölümler mezunu olan ,Üniversite tercihini ailesinin belirlediğini dile getiren Esin Benim asıl hayalinde ki mesleğin oyunculuk olduğunu belirtiyor.
Küçük yaşta çocuk jastları için bir ajansa yazılarak başladığı oyunculuk serüvenine ilk olarak Kısa bir dönem Hatırla Sevgili dizisinde rol alarak başlamıştır. Ardından Şöhret okulu adlı dizide rol almıştır.
 Esin Benim Star TV' de yayınlanan Muhteşem Yüzyıl dizisinde oynamıştır. Bu günlerde Kanal 7’de yayınlanan Elif dizisiyle adından söz ettiren Esin Benim dizide İpek Emiroğlu karakterine can vermektedir


ESİN BENİM RESİMLERİ




       



 Biyografi,esin benim kimdir,kanal 7 elif dizisi ipek emiroğlu kimdir,elif dizisi ipek kimdir,elif dizisi ipek emiroğlunun gerçek adı,elif dizisi ipeğin gerçek izmi nedir,elif dizisi ipek kaç yaşında,kanal 7 elif dizisi ipek emiroğlu(esin benim) kimdir,elif dizisi ipek kaç yaşında,elif dizisi ipek nereli,esin benim biyografi


0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top