17 Nisan Cuma yaşanan eleme  gecesinin  ardından yepyeni bölümü ile 20 Nisan Pazartesi saat 15:50 de ekrana gelen ''İşte Benim Stilim'de'' yine yarışmacılar birbirinden şık kıyafetler giyerek podyumda yürüdüler.Ajda Pekkan'ın seslendirdiği ''Bambaşka Biri'' şarkısıyla açılışı yapan yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile podyuma çıkmak için yerlerini aldılar.Bugün de kıyasıya rekabetin yaşanacağı ''İşte Benim Stilimde'' yarışmacılar belirledikleri konseptlere uygun en tarz hallerini sergilediler.

20 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM ''MİHRİBAN AKGÜL '' NE GİYDİ?


''Kendime araba almak için galeriye gidiyorum''konsepti ile podyuma çıkan Mihriban Akgül için jüri ne yorum yaptı.




Nur Yerlitaş:''parçalar ayrı ayrı güzel ,ama hepsi bir arada kafamı karıştırdı,o çılgın pantolonun altında ben o papucu beğenmedim, o pantolonun üstünde o gömlek olmamalı,ama genel alarak baktığımda tarz birisin''
İvana Sert:''kolyeni beğenmedim.sokak modası  gittiğin yere uygun, tarzsın''
Kemal Doğulu:''kolyeni beğenmedim,ayakkabın kötü bir tercih, gömlek pantalon çanta  okey ''

Nur Yerlitaş'a stilini sevdirmeyi başaramayan Mihriban Akgül İvana ve Kemal Doğulu'dan yıldız almayı başardı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top