17 Nisan Cuma yaşanan eleme  gecesinin  ardından yepyeni bölümü ile 20 Nisan Pazartesi saat 15:50 de ekrana gelen ''İşte Benim Stilim'de'' yine yarışmacılar birbirinden şık kıyafetler giyerek podyumda yürüdüler.Ajda Pekkan'ın seslendirdiği ''Bambaşka Biri'' şarkısıyla açılışı yapan yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile podyuma çıkmak için yerlerini aldılar.Bugün de kıyasıya rekabetin yaşanacağı ''İşte Benim Stilimde'' yarışmacılar belirledikleri konseptlere uygun en tarz hallerini sergilediler.

20 NİSAN PAZARTESİ İŞTE BENİM STİLİM ELÇİN KAYADİBİ


''Arkadaşım ile çay içmeye gidiyorum''konsepti ile jüri karşısına çıkan Eiçin Kayadibi için jüri ne yorum yaptı?



JÜRİ YORUMLARI:

Kemal Doğulu:''Beğendim ben seni,içinde ki bluz ekru olsaymış daha iyi olurdu''
Nur Yerlitaş''Beğenmedim ben seni''
ivana sert:''Beğendim'' dedi
Kemal Doğulu ve İvana'dan yıldız almayı başaran Elçin Kayadibi Nur Yerlitaşa tarzını beğendiremedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top