İŞTE BENİM STİLİM 20 NİSAN DİDEM AKIN NE  GİYDİ? JÜRİ NE DEDİ?


    17 Nisan Cuma yaşanan eleme  gecesinin  ardından yepyeni bölümü ile 20 Nisan Pazartesi saat 15:50 de ekrana gelen ''İşte Benim Stilim'de'' yine yarışmacılar birbirinden şık kıyafetler giyerek podyumda yürüdüler.Ajda Pekkan'ın seslendirdiği ''Bambaşka Biri'' şarkısıyla açılışı yapan yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile podyuma çıkmak için yerlerini aldılar.Bugün de kıyasıya rekabetin yaşanacağı ''İşte Benim Stilimde'' yarışmacılar belirledikleri konseptlere uygun en tarz hallerini sergilediler.


DİDEM AKIN NE GİYDİ?JÜRİ NE DEDİ?













DİDEM AKIN NE GİYDİ?JÜRİ NE DEDİ?                



Nur Yerlitaş:
 ''Somon pudra ile mor kullanılmaz ,olmamış ,ben Her zaman morda siyah süet severim, ayakkabı çanta hiç olmamış.''
İvana Sert:'' Kombini beğenmedim.''
Kemal Doğulu Didem'in bugün ki tarzını beğenmedi.''hiç bir parçanı beğenmedim'' dedi

Didem Akın'ın stilini beğenmeyen jüri Didem Akın için tarz değilsin dedi.



0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top