İŞTE BENİM STİLİM 20 NİSAN GÜLŞAH YILMAZ NE GİYDİ? JÜRİ NE DEDİ?


    17 Nisan Cuma yaşanan eleme  gecesinin  ardından yepyeni bölümü ile 20 Nisan Pazartesi saat 15:50 de ekrana gelen ''İşte Benim Stilim'de'' yine yarışmacılar birbirinden şık kıyafetler giyerek podyumda yürüdüler.Ajda Pekkan'ın seslendirdiği ''Bambaşka Biri'' şarkısıyla açılışı yapan yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile podyuma çıkmak için yerlerini aldılar.Bugün de kıyasıya rekabetin yaşanacağı ''İşte Benim Stilimde'' yarışmacılar belirledikleri konseptlere uygun en tarz hallerini sergilediler.20 Nisan Pazartesi ''İşte Benim Stilim de'' podyumda jüri karşısına çıkan ilk yarışmacı Gülşah Yılmaz oldu.


GÜLŞAH YILMAZ NE GİYDİ?JÜRİ NE DEDİ?


                    

GÜLŞAH YILMAZ
GÜLŞAH YILMAZ

Nur Yerlitaş:
 ''Muhteşemsin, üstünde ki etnik bir desen o jean pantolonla çok güzel olmuş''
İvana Sert:''çok beğendim''dedi
Kemal Doğulu:''Hep böyle devam et beğendim'' dedi

Jüriye tarzını beğendirmeyi başaran Gülşah Yılmaz jüriden tam yıldız aldı.




0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top