17 Nisan Cuma yaşanan eleme  gecesinin  ardından yepyeni bölümü ile 20 Nisan Pazartesi saat 15:50 de ekrana gelen ''İşte Benim Stilim'de'' yine yarışmacılar birbirinden şık kıyafetler giyerek podyumda yürüdüler.Ajda Pekkan'ın seslendirdiği ''Bambaşka Biri'' şarkısıyla açılışı yapan yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile podyuma çıkmak için yerlerini aldılar.Bugün de kıyasıya rekabetin yaşanacağı ''İşte Benim Stilimde'' yarışmacılar belirledikleri konseptlere uygun en tarz hallerini sergilediler.



20 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETTİNOVA KIYAFETİ

''Sevgilimle suşi yemeye gidiyorum'' konsepti ile jüri karşısına çıkan Sima Şerafettinova kıyafeti için jüri ne dedi

Nur Yerlitaş:''eteğini beğendim,bluzünüde beğendim,ayakkabın güzel
İvana Sert:''eteğin çok güzel,gömlek te güzel ama biraz dar olmalı.saçlarını beğenmedim.küpelerin de güzel''
Kemal Doğulu:''ayakkabın hariç beğendim,makyajın berbat yine ,ayakabın dışında beğendim iyi görünüyosun''

Jüriye tarzını beğendirmeyi başaran Sima Şerfettinova jüriden tam yıldız aldı

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top