TV 8 ekranlarının fenomen yarışma programı yeni sezona birbirinden iddialı yarışmacılarıyla devam ediyor.''İşte Benim Stilim'' 2. haftasında yarışmacılar yine günün konsepti ile podyuma çıkarak yıldız toplamak için mücadele ettiler.

''Arkadaşlarımla rock bara gidiyorum'' konsepti ile jüri karşısına geçen Mihriban Akgül'e  jüri ne dedi?

Nur Yerlitaş:''Çok beğendim bugün seni''
İvan Sert:''Cool,modern, yaşına uygun, herkes bakar yolda yürürken.... ,çantayı beğendim, süper ''

Kemal Doğulu:''   ''Botlarını çok güzel,çantanı beğenmedim bir tek'' yorumunu yaptı.
Bizim stüdyonun Megan Fox'u diyen Kemal Doğulu bir de Mihriban Akgül'ü Megan Fox' a benzetti.   

                                               
                                             Megan Fox                               Mihriban Akgül















Bugün ki stiliyle Jürinin beğenisi kazanan Mihriban Akgül jüriden tam yıldız almayı başardı

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top