İŞTE BENİM STİLİM NEDA POURSAEİD 16.04.2015

TV 8 ekranlarının fenomen yarışma programı yeni sezona birbirinden iddialı yarışmacılarıyla devam ediyor.''İşte Benim Stilim'' 2. haftasında yarışmacılar yine günün konsepti ile podyuma çıkarak yıldız toplamak için mücadele ettiler.

''Hindistan'a turist olarak gidiyorum''konsepti ile podyumda jüri karşısına çıkan Neda Poursaeid jüriden nasıl yoörum aldı?...


Nur Yerlitaş:''Bula bula bu konsepti mi buldun,ben sen hiç beğenmedim,''
İvan Sert:''Ben de sevemedim, o üzerindeki bluzü erkekler giyiyor Hindistanda,parmak arası papuçları senin giydiğine inanamıyorum. Bu konsept güzel olabilir ama sen yanlış kıyafetleri seçtin''
Kemal Doğulu:''Bi kere en baştan bu konseptin çok kolay geldi bana,bu tarz konseptleri kabul etmiyorum ben,tek tek eleştirecek olursam hepsi birbirinden çirkin parçalar,hiç yakışmamış,o terlik ile gezen birisi bir stil sahibi olamaz.''

Stilini jüriye beğendirmeyi başaramayan Neda Poursaeid jüriden yıldız alamadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top