AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ SINAV SONUÇLARI 


Anadolu Üniversitesi , Açık Öğretim Fakültesi sınavı, Açıköğretim Fakültesi sınav giriş belgeleri, Açıköğretim Fakültesi sınav sonuçları, AÖF



AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ SINAV GİRİŞ BELGELARİ YAYINLANDI

      18 Nisan Cumartesi ve 19 Nisan Pazar günü yapılacak olan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi sınav giriş belgeleri yayınlandı.
Bahar dönemi  yapılacak ara sınavda öğrencilerin  yanında bulundurması gerekli belgeler:

- Öğrenci kimlik belgesi
- Fotoğraflı özel kimlik belgesi
- Sınav giriş belgesi





Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) sınav giriş belgesi yayınlandı.


     Anadolu üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nin 18-19 Nisan tarihlerinde yapacağı bahar dönemi ara sınav giriş yerleri açıklandı. Açıköğretim fakültesi öğrencileri sınav giriş belgelerini Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi'nin internet sitesi öğrenci girişinden şifreleri ile  alabilirler.


Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi sınav sonuçları:
Sınav sonrası öğrencilerin merakla beklediği sınav sonuçlarının ise yaklaşık olarak sınavın bittiği tarihten itibaren   iki hafta içerisinde açıklanması bekleniyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top