O HAYAT BENİM DİZİSİ YENİ BÖLÜM 

 O Hayat Benim ' yeni bölüm, ' O Hayat Benim ' 51. bölüm fragmanı, O Hayat Benim 19 Nisan Pazar, O Hayat benim Fox Tv, O Hayat Benim Kerem Cem..   

     Fox Tv ekranlarının başarılı yapımı 'O Hayat Benim' dizisi 12 Nisan Pazar akşamı ekrana gelen 50. bölümüyle yine reytinglerde üst sıralardaydı. İzleyicinin her hafta yeni bölümünü heyecanla beklediği başarılı dizi 'O Hayat Benim' 50 bölümünde yine heyecanlı dakikalar yaşandı.



'O Hayat Benim ' 50 Bölümde neler oldu:


  Yirmi beş yıllık hayat arkadaşı İlyas alyansını avucuna bırakıp kapıyı da suratına kapatınca Nuran’ın arkasını dönüp gitmekten başka çaresi kalmamıştır. Efsun her şey için İlyas ve Mücella’yı suçlar. Nuran’ın ahretliği Sakine’den başka Efsun’a kucak açacak kimse kalmamıştır. Ancak Nuran’la bütün irtibatı kesilince Efsun’un öfkesi yerini gitgide korkuya bırakır. Nuran nerededir ve başına ne gelmiştir? Bahar’ı uzaktan da olsa koruyup kollamaya çalışan Ateş, sevdiği kadını hayata küstüren sır perdesini kaldırmaya kararlıdır. Bahar’a ulaşmanın her türlü yolunu denemekten vazgeçmez. Efsun ise babasına kendini affettirebilmek için çırpınıp durur. Fakat asıl büyük darbeler hiç ummadığı yerlerden ve arka arkaya gelmek üzeredir.

'O Hayat Benim yeni bölümde neler olacak?

'O Hayat Benim' 51 bölüm fragmanı:


   

      O Hayat Benim 19 Nisan Pazar akşamı yayınlanacak yeni bölümüyle yine ekranlara damgasını vuracak. O Hayat Benim 51. bölümüyle 19 Nisan Pazar akşamı Fox Tv ekranlarında olacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top