EMRAH'IN YENİ DİZİSİ ''UNUTAMADIM''

Emrah yeni diziyle ekranlara geri dönüyor 

 Star Tv 'Unutamadım' Dizisi

Uzun bir süre dizi sektörüne ara veren  Ünlü Şarkıcı Emrah yeni bir diziyle ekranlara geri dönüyor .Sevilen şarkıları ve en çok izlenilen dizileriyle ekranların sevilen yüzü Emrah Star tV de yayınlanacak olan ''Unutamadım'' ile dizi hayatına geri dönüyor. Emrah'ın yeni dizisi ''Unutamadım'ın''  oyuncu kadrosunda  başarılı oyuncular Nurseli İdiz ve Engin Şenkan'ın da bulunuyor.

Emrah'ın yeni dizisi eski dizilerde ki başarısını gösterip kendine reytinglerde yer bulabilecek mi?  Emrah yeni dizisinde başarılı olabilecek mi?


EMRAH KAYMAKAM OLUYOR

Yeni Dizisi ''Unutamadım'' da Emrah daha önce alışık olmadığımız bir rolde karşımııza çıkıyor.
Unutamadım adlı Dizide Emrah kaymakam rolünü canlandıracak.. 
Emrah'ın yeni dizi çekimleri Milas'ta yapılacak. Emrah'ın daha önce Büyük yalan dizi çekimleri de Muğla da yapıldı.
    Unutamadım Dizisi  Yıllar önce acı bir olay neticesinde Milas’dan ayrılmak zorunda kalan bir çocuğun yıllar sonra Milas’a Kaymakam olarak atanması ve geçmişte ki sır perdesini aralamasını anlatıyor.


'Unutamadım' yakında Star Tv ekranlarında olacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top