''O AŞK BENİM DİZİSİ''

     
      Yaz sezonunun gelmesiyle birlikte kanallar yaz sezonu için dizi hazırlığına başladı.Bu dizilerden biride Fox Tv ekranlarında yayınlacak olan 'O Aşk Benim' dizisi....
  O Aşk Benim dizisinin başrolerinde ; 2006 yılında Yayınlanan ve başrollerini Sinem Kobal ile paylaştığı ''Selena''Dizisi ile hayran kitlesi kazanan Ünlü şarkıcı ve oyuncu Gökhan Keser ve  Show TV de yayınlanan Ezra adlı dizide Ezra yı canlandıran Ruveyda Öksüz 'ün yanı sıra Güven Hokna, Seda Akman, Ruhi Sarı ve Ekin Türkmen gibi isimler yer alıyor.O Aşk Benim Dizisi Haziran ayında Fox TV ekranlarında olacak.

 O Aşk Benim dizisinin konusu:

Bursa’nın zengin ailelerinden birinin veliahtı olan Ejder, iyi bir eğitim alıp, askerliğini de yaptıktan sonra işlerin başına geçer. Ejder, birkaç günlüğüne gittiği İstanbul’da tanıştığı piyanist Nağme’ye delicesine aşık olur ve kimseye haber vermeden onunla evlenir. Ejder’in Bursa’ya götürdüğü Nağme’nin Yetinmezler Çiftliği’nde aileye dair öğrendiği gerçeklerden sonra evliliğe olan inancı sarsılır, ama pes etmez.....



O AŞK BENİM DİZİ OYUNCULARI:

Gökhan Keser kimdir? tıklayınız>>>

Rüveyda Öksüz Kimdir tıklayınız>>>

Güven Hokna

Seda Akman 
Ekin Türkmen


0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top