TV 8 de yayınlanan ''İşte Benim Stilim'de'' 8 Mayıs Cuma günü  3. sezonun 5. eleme gecesi  heyecanı bu akşam yaşandı . 13 yarışmacı ile 3. sezona başlayan İşte Benim Stilim de 9 yarışmacı kaldı. İşte benim Stilimde 3. sezon şimdiye kadar elenen yarışmacılar sırasıyla Duygu Barazi ,Neda Poursaeid,Büşra Eyel Siral,Elçin Kayadibi oldu.

8 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ? 8 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ...

  İşte Benim stilim 8 Mayıs 3. sezon 5. eleme gecesi ile ekranlara geldi.
İşte Benim Stilim 8 Mayıs Cuma Akşamı  Işın Karaca Şarkılarıyla ve yorumlarıyla geceye renk katarken Ivana Sert’in Lyric Wawe Effect dansı ile izleyici keyifli anlar yaşadı. 9 Yarışmacı bu  hafta ''Yerli yabancı ikonlar konseptine '' uygun olarak tarzlarını jüriye beğendirmeye çalıştı. ve gece sonunda jüri oylarıyla bir isim İşte Benim Stilim'e veda etti. İşte detaylar......

8 mayıs İşte Benim stilim de hangi yarışmacı hangi konseptle jüri karşısına çıktı?
İşte yarışmacılar ve 8 Mayıs İşte Benim Stilim Eleme gecesi konseptleri:

8 Mayıs İşte Benim Stilimde gecenin konsepti ''yerli yabancı ikonlar'' dı.
Ezgi Ünal yabancı (Havai) kökenli müzisyen ''Bruno Mars'' olarak jüri karşına çıktı.
Cerem Güngüz ''Diana Ross'' olarak jüri karşısına çıktı.
Mihriban Akgül, rahmetli sanatçı''Adnan Şenses'' olarak jüri karşısına çıktı.

Ezgi Ünal-Bruno Mars
                    
Cerem Güngüz-Diana Ross             Mihriban Akgül Adnan şenses











Sima Şerafettinova, Pop Müziğin başarılı sesi''Hande Yener'' olarak jüri karşısına çıktı.
Didem Ezgi Akın, dünyaca ünlü şarkıcı ''Rihanna'' olarak jüri karşısına çıktı.
Sinem Umaş, yakın tarihte kaybettiğimiz büyük usta ''Kayahan'' olarak jüri karşısına çıktı.

                  
 Didem Akın-Rihanna                     Sinem-Kayahan                             Sima-Hande Yener












Şilan Makal Yabancı kökenli Dünyaca ünlü sanatçı ''Marilyn Monroe'' olarak jüri karşısına çıktı.
Gülşah Yılmaz pop müziğin yıldızı ''Sertap Erener'' olarak jüri karşısına çıktı.
Tümay Tali, Türk Sanat müziğinin güçlü sesi''Emel Sayın'' olarak jüri karşısına çıktı.

                           
Şilan Makal-Marilyn Monroe   Gülşah Yılmaz-Sertap Erener        Tümay Tali-Emel Sayın

Sinem Umaş: Tümay  dedi.
Sima Şerafettinova: Tümay dedi.
Tümay Tali : Sima dedi.
Serpil Gülşah Yılmaz Tümay dedi
Cerem Güngüz:Tümay dedi.
Ezgi Ünal :Tümay dedi.
Mihriban Akgül:Tümay dedi.
Didem Ezgi Akın : Tümay dedi.


8 mayıs İşte Benim Stilim Eleme gecesi sonunda jüriden en az puanı alan Şilan Makal ve yarışmacıların en çok ismini söylediği Tümay Tali jüri karşısına çıktı.

Işın Karaca  Tümay  elensin dedi.
Uğurkan Erez  Tümay  elensin dedi.
Nur Yerlitaş Tümay  elensin dedi.
İvana Sert   Tümay   elensin dedi.
Kemal  Doğulu  Tümay   elensin dedi.

8 Mayıs İşte Benim Stilim de oy çokluğu ile elenen yarışmacı Tümay Tali oldu.


1 MAYIS CUMA İŞTE BENİM STİLİM DE KİM ELENDİ?

Geçen hafta 1 Mayıs Cuma İşte Benim Stilim de 3. sezonun 4. Eleme gecesi heyacanı yaşandı.Haftanın konsepti 60-70, 80 li yıllardı. O yılların giyiniş ve tarzlarını yansıtan kombinleriyle jüri karşısına çıkan yarışmacılar elenmemek için kıyasıya bir rekabet içine girdiler.Konuk jüri Mahmut Tuncerin de şarkılarıyla ve yorumlarıyla renk kattığı 1 Mayıs Cuma Gecesi İşte Benim Stilim de Elçin Kayadibi elenerek yarışmaya veda etti.


1 Mayıs Cuma İşte Benim Stilim jürisinin oyları:

Nur Yerlitaş :Tümay Tali elensin dedi.
 Mahmut Tuncer: Elçin Kayadibi elensin dedi.
 Kemal Doğulu: Tümay Tali elensin dedi.
Uğurkan Erez:  Elçin Kayadibi elensin dedi. 
 İvana Sert berabere kalan iki isim arasından 'Tarzlarınız aynı ama terbiyeniz farklı. Sadece bir sebep yüzünden Tümay'ın ismini yazmayacağım. Bizimle bunu öğreneceksin" diyerek Elçin Kayadibi'nin ismini söyledi ve yarışmaya veda eden isim sürpriz bir şekilde Elçin Kayadibi oldu.


İşte Benim Stilim Yarışmacıları:

1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral   elendi 
2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi kimdir?   elendi
3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 
4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 
6-İşte Benim Stilim Tümay Tali  elendi.
8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd      elendi
13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 





1 yorum:

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top