İŞTE BENİM STİLİM 24 NİSAN CUMA KİM ELENDİ?



İşte Benim Stilim 24 Nisan Cuma akşamı yine dopdolu içeriği ile tv 8 ekranlarında yayınlandı. 3. sezonun 3. eleme gecesinde İvana Sert dansı ile izleyenleri büyülerken ,bu haftanın konuk jürisi ünlü  Şarkıcı Linet  seslendirdiği şarkılarla  izleyenleri mest etti.

İşte Benim Stilim 24 Nisan Cuma eleme gecesi ''Yaza merhaba partisi konsepti'' ile ekrana geldi.Yarışmacılar ''Yaza Merhaba partisi konseptine'' uygun kıyafetleri ve tarzları ile rekabet ettiler.

'' İşte Benim Stilim 24 Nisan eleme gecesi '' yarışmacılar ve giydiği kıyafetler:
Didem Ezgi Akın
Şilan Makal
Cerem Güngüz

Elçin Kayadibi
Sinem Umaş
 
Ezgi Ünal

Sima Şerafettinova
        
                Büşra Siral
         
Mihriban Akgül








                             
                                  Tümay Tali

                     
                Gülşah Yılmaz














24 Nisan Cuma İşte Benim Stilim eleme gecesinde Didem Ezgi Akın,Sima Şerafettinova ve Ezgi Ünal Taçlanarak koruma altına alındılar ve yarışmacılar bu isimleri elenmesi için veremediler.

İşte Benim Stilim Yarışmacıları 17 Nisan ''Eleme Gecesi'nde'' kimin ismini verdi.

Elçin Kayadibi: Sinem dedi.
Şilan Makal Sinem dedi.
Sinem Umaş Tümay   dedi.
Sima Şerafettinova  Cerem dedi.
Tümay Tali  Sinem dedi
Serpil Gülşah Yılmaz Sinem dedi.
Cerem Güngüz Sinem dedi.
Ezgi Ünal Tümay dedi
Mihriban Akgül Cerem dedi.
Didem Ezgi Akın  Sinem dedi.


Jüri 24 Nisan ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de'' elenmesi için kimin ismini verdi?.24  Nisan ''İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde'' yarışmaya veda eden isim kim oldu? 24  Nisan İşte Benim Stilim jüri kararı...

Jüriden en az puanı alan  Büşra Siral ve Yarışmacıların en çok ismini verdiği Sinem Umaş  elemeler için jürinin karşısına çıktı.

Konuk Jüri Linet Büşra  elensin dedi

Nur Yerlitaş  Büşra  elensin dedi

İvana Sert  Sinem elensin dedi

Kemal Doğulu Büşra  elensin dedi

Uğurkan Erez Sinem elensin  dedi




24 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de Jürinin kararı ile Büşra Siral elendi.


İşte Benim Stilim 24 Nisan dan önceki eleme gecelerinde neler yaşandı?
İşte benim Stilim önce ki bölümlerde kim elendi?

      TV 8 in fenomen programı işte benim stilim de ilk eleme heyacanı 10 Nisan Cuma Akşamı yaşanmıştı.10 Nisan eleme gecesi ''Sahnenin Yıldızı konsepti '' ile ekrana gelmişti. o gecede  en  şık,en tarz hallerini sergileyen 13 yarışmacı  arasından Gecenin sonunda  Duygu Barazi  elenerek yarışmaya veda etmişti.

      İşte Benim Stilim 2. Eleme heyecanı ise geçen hafta 17 Nisan Cuma Akşamı yaşandı.Cuma akşamı  çok farklı  bir formatla ekrana gelen yarışma programı İşte Benim Stilim ''Masal ve Çizgi Film karakterleri konsepti''ile ekran başındakilere eğlenceli anlar da yaşatırken yarışmacılar yine elenmemek için ter döktüler.

      17 Nisan akşamı ise 12 yarışmacı Büşra Eyen Siral  Elçin Kayadibi   Sima Şerafettinova  Şilan Makal  Sinem Umaş  Tümay Tali   Neda Poursaeıd   Serpil Gülşah Yılmaz   Cerem Güngüz    Ezgi Ünal  Mihriban Akgül   Didem Ezgi Akın  arasından Neda Poursaid elenerek yarışmaya veda etti.


10 Nisan Cuma ve 17 Nisan Cuma  ''İşte Benim Stilim'den'' elenen yarışmacılar:

Duygu Barazi
Neda Poursaeid

''İşte Beni Stilim ''17 Nisan Cuma akşamı yarışmacılar ve çizgi film karakterleri:
Hangi yarışmacı hangi çizgi film kahramanı olarak jüri karşısına geçti? 


Gülşah Yılmaz:  ''Wilma Çakmaktaş'' ,Mihriban Akgül:''Monster High Draculaura'' ,Sinem Umaş:''Süper Maryo'' Tümay Tali: ''She-ra'' 
Neda Poursaeid:''Maske'',Didem Ezgi Akın:i'lola Banny'',Cerem Güngüz: ''Jasmine Prenses'' ,Sima Şerafettinova:''Gargamel'' ,Şilan Makal: ''Fiona'', Büşra Eyen Siral:  ''Keloğlan'', Ezgi Ünal:''Johnny Bravo'' ,Elçin Kayadibi Şenel:''Pocahontas'' 


24 Nisan Cuma akşamı İşte Benim Stilim de 3. eleme heyacanı yaşanacak.Öykü Serter'in sunumuyla Nur Yerlitaş,İvana Sert,Kemal Doğulu'dan oluşan jürisiyle ,konu sanatçı ve konuk jüri üyesi Linet'in şarkılarıyla  İşte Benim Stilim 24 Nisan TV 8 ekranlarında olacaktır. Gece sonunda elenen ismi  ve o gecenin detaylarını sitemizden takip edebilirsiniz.



İşte Benim Stilim Yarışmacıları:

1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral  
2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi kimdir? 
3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 
4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 
6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 
8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 
13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 

<10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİNDE KİM ELENDİ TIKLAYINIZ>

<<<17 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ İÇİN TIKLAYINIZ>>>




0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top