SESİ ÇOK GÜZEL YARIŞMASI MUTLU KAYA PERFORMANSI 


Fox TV de yayınlanan ve  Sunuculuğunu Emre Karayel'in yaptığı ''Sesi Çok Güzel'' şarkı yarışmasının 1. bölümü 15 Nisan Çarşamba akşamı  Fox TV ekranlarındaydı.

Sibel Can, Sertab Erener ve Gökhan Türkmen'in jüri koltuğunda oturduğu  ''Sesi Çok Güzel' ilk bölüm izleyicilere keyif dolu anlar yaşattı. 

final sonunda da birinci olan yarışmacı Mutlu Kaya Söz-Müzik Musa Eroğlu'na ait olan Heveslik eyledim türküsünü seslendirdi.

Sibel Can'ın ekibinde olan Mutlu Kaya performansıyla izleyiciyi ve jüri üyelerini kendine hayran bıraktı. işte Mutlu Kaya ve o türkü....

 

  Heveslik Eyledim Yavru Getirdim
 Heveslik eyledim yavru getirdim 
O da hayalınan düşümüş meğer
Yavrumu gözümden ıramam derdim
 Kurduğum hayallar boşumuş meğer
Beş gün evvelinden düşünü gördüm
Yaradan Mevlaya sığındım durdum
 Dünyada yavrusuz duramam derdim
 Çektiğim emekler boşumuş meğer 
 Bunu böyle yapan elbette Haktır
 Sabır et dünyanın buhranı çoktur
Yokladım yavrumu yarası yoktur 
Yürekte yarası beşimiş meğer


 Adıyaman Yolu Yaman Vay Vay Yavrucağım 
 Aman Aman Yavrucağım Dön Gel Dayanamam 
 Sesimi Duy Ver Elini Kalk Gidek Dağlara 
 Tütün Kokan Ovalara Dön Gel Dayanamam 
 Adıyaman Yolu Duman Vay Vay Yavrucağım
 Tay Tay Yavrucağım Dön Gel Dayanamam 
 Gözlerin Nereye Bakar Gör Gör Yavrucağım 
 Sana Neler Alacağım Dön Gel Dayanamam

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top