9 Nisan Perşembe  İşte Benim Stlim'de neler yaşandı?

9 Nisan İşte Benim Stilim de neler oldu?
jüriden kimler yıldız aldı?jüri yorumları

İşte Benim Stilim 3. sezona bomba gibi yarışmacılarla başladı. 9 Nisan İşte Benim Stilim de yarışmacılar jüri karşısında haftanın eleneni olmamak için ter döktü.

işte Benim Stilim de yarışmacılar hangi konseptler ile   jürinin karşısına çıktı.
Birbirinden iddialı yarışmacılar haftanın konsepti ile jüri karşısında kendi stillerini sergiledi.Jüriden kimler yıldız aldı?Jüri Yarışmacılar için ne söyledi,ne önerdi?

İşte Benim Stilim 9 Nisan Perşembe  Jüriden kimler yıldız almayı başardı,İşte Benim Stilim 9 Nisan Perşembe  Günün rüküşü kim oldu?,İşte Benim Stilim 9 Nisan Perşembe 1000 Liralık ödül kimin oldu?

<< 9 NİSAN YARIŞMACILAR VE  JÜRİ YORUMLARI İÇİN TIKLAYINIZ>


İşte Benim Stilim Mihriban Akgül 



















İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz











İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 


















10-İşte Benim Stilim Cerem Güngüz 















8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 
















3-İşte Benim Stilim Şilan Makal
















2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi 

,

















6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 





















İşte Benim Stilim Ezgi Ünal 

















7-İşte Benim Stilim duygu barazi 



















4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş konsepti 

















1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral 


 














5-İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova 













0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top