9 Nisan Perşembe İşte Benim Stlim'de neler yaşandı?

9 Nisan İşte Benim Stilim de neler oldu?
jüriden kimler yıldız aldı?jüri yorumları

İşte Benim Stilim 3. sezona bomba gibi yarışmacılarla başladı.9 Nisan İşte Benim Stilim de yarışmacılar jüri karşısında haftanın eleneni olmamak için ter döktü.

işte Benim Stilim de yarışmacılar hangi konseptler ile   jürinin karşısına çıktı.
Birbirinden iddialı yarışmacılar haftanın konsepti ile jüri karşısında kendi stillerini sergiledi.Jüriden kimler yıldız aldı?Jüri Yarışmacılar için ne söyledi,ne önerdi?

İşte Benim Stilim 9 Nisan perşembe  Jüriden kimler yıldız almayı başardı,İşte Benim Stilim 9 Nisan Perşembe  Günün rüküşü kim oldu?,İşte Benim Stilim 9 Nisan Cuma   1000 Liralık ödül kimin oldu?



İşte Benim Stilim Mihriban Akgül konsepti
''Bir tasarımcının katalog çekimi var ona gidiyorum''


İvana Sert :''Harika görünüyorsun,siyah sana çok yakıyor, çanta ayakkabı herşeyi çok beğendim''


Kemal Doğulu:''Muhteşem görünüyorsun''


Nur Yerlitaş:''Çok beğendim seni''


Tarzını jüriye beğendirmeyi başaran Mihriban Akgül jüriden  tam yıldız aldı.




İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz konsepti'''Karaköyde ara bir sokakta Marmara ünversitesi Güzel Sanatlar Bölümü mezunlarının kermesi var, benimde bir kermesim var oraya gidyoruz.''

İvana Sert:''Üzerinde ki kimono gibi japon tarzı birşey, kahve tonları bir çanta alsaydın keşke,yumuşak deri ayakkabı bunun altına süper oturmuş,makyajın daha az olmalı daha az allık sürmelisin ,ama bütün olarak çok beğendim''

Kemal Doğulu:''Çok güzel elbisen, kemerin muazzam,ayakkabıların muhteşem,saçın da çok güzel,şu an 70 lersin komple ve çok beğendim''

Nur Yerlitaş:''Tebrik ediyorum seni''


Tarzını jüriye beğendirmeyi başaran Serpil Gülşah Yılmaz  jüriden  tam yıldız aldı.


İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın konsepti ''Paristeyim tek başıma akşam üzeri bir kahve içmeye çıkıyorum''

İvana Sert :''Ceketin hariç ,hiç beğenmedim''

Kemal Doğulu:''Ceketin çok güzel,fakat o ceketin içine o gömlek  olmaz,jean mı giyeceksin o ceketindeki renkten aynı bir jean, hatta ispanyol duble paça bir jean giymen gerekiyordu ,belki o zaman o gömlek kurtarırdı,şapkan da çok kötü yalnız,ceketin dışında birşeyini beğenmedim''


Nur Yerlitaş:''Tek başına gömleğin çok güzel, olmamış''

Tarzını jüriye sevdirmeyi başaramayan Didem Ezgi Akın Jüriden yıldız alamadı. 




10-İşte Benim Stilim Cerem Güngüz konsepti ''Evlilik yıldönümümüz yemeğe çıkacağız''

İvana Sert :''Bunun üstüne bir deri ceket olabilir,kürkünü sevmedim,kot pantolonla o botlara okey  ,ama böyle çok  karma karışık duruyorsun,

Kemal Doğulu:''Geçtiğimiz 3 günün grafiğine bakarsak bugün en iyi halindesin, ben bu haline okeyim...hadi bunların hepsini giydin paçalarından o  ten gözükmemeli ,Geçtiğimiz 3 günle kıyaslarsak ben beğendim bugün seni'' 



Nur Yerlitaş:Bunun altına keşke bir jean giyseydin bu pantolonla o olmamış,çok sıradan görünüyor..

Tarzını jüriye beğendirmeyi başaran Cerem Güngüz jüriden yıldız almayı başardı.

8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd

İvana Sert :''Kombinini  sevmedim,O jeanın altına lastik ayakkabı olsun ama bu olmasın,bu kotta o bluz olmaz şapkayıda sevmedim''

Kemal Doğulu:''O jeanın üstüne o bluz giyilmez onun altına o ayakkabı olmaz,o şapka olmaz,bir tek jeanını beğedim,kombinini beğenmedim


Nur Yerlitaş:'beğenmedim'


Neda Poursaeıd  jüriden Yıldız alamadı 



3-İşte Benim Stilim Şilan Makal konsepti 
''Alışveriş merkezine gidiyorum''


Kemal Doğulu:'Hepsi birbiri ile yarışıyor parçaların, bir kaç tanesi sakin olmalı,saçlarını da beğenmedim,bugün hiç beğenmedim seni''


Nur Yerlitaş:''Bu halinle  saçını açsaydın,vahşi falan olurdu...''

İvana Sert :''Yeleğini çok beğendim,tişörtüne de uygun,bir kemer kullanabilirdin,çantan hariç ,ben beğendim seni''


Şilan Makal jüriden yıldız almayı başardı.



2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi konsepti


''Ben bir marka yüzü oldum onun görüşmesine gidiyorum''
İvana Sert :'Bütün olarak beğendim zarif şık,

Kemal Doğulu:''Cool görünüyosun, beğendim bende''



Nur Yerlitaş
:''Üstünde ki o kimono ceketi ben beğendim, fakat,onun beline ince siyah deriyi bağlasaydın daha da şık olurdu,pantolonunu beğendim,altın da ayakkabı gayet kibar'' 

Elçin Kayadibi jüriden yıldız aldı.





6-İşte Benim Stilim Tümay Tali konsepti


Sette sürekli tartışmaların odağı olan Tümay Tali diğer yarışmacılarala olan tartışmaları yüzünden jüri tarafından  ikaz edildi. Tümay Tali  tavırları davranışları yüzünden  jüriden sert eleştiriler de aldı. 
''Ben günlerdir burda sürekli hakaret işitiyorum diye kendini savundu.''

jüriye bugün ki tarzını beğendirmeyi başaramayan Tümay Tali jüriden yıldız da yıldız alamadı



İşte Benim Stilim Ezgi Ünal konsepti
1-2 günlüğüne adalara  gidiyorum













Kemal Doğulu:Hiç beğenmedim çenemi yormayacağım teşekkür ederim yorumunu yaparken, Ezgi Ünal İvana Sert ve Nur Yerlitaş'tan da yıldız alamadı.


İşte Benim Stilim Duygu Barazi konsepti



Oyuncu arkadaşlarımla buluşacağım, bir takım tavsiyeler alacağım
İvana Sert :''Çok salaş oldu duygu,çanta koskocaman pantolan salaş tarzını değiştir'' 

Kemal Doğulu:Dugu barazi üstünde ki kürkün gerçek olduğunu söyleyince Kemal Doğulu'dan tepki aldı. biz bu podyumda gerçek kürke ve deriye karşıyız diyen Doğulu devam etti''4. gündeyiz ben senden sıkıldım bile,biran önce değiştirmen gerekiyor tarzını''

Nur Yerlitaş:''Kemal Doğulu gibi gerçek kürke karşı olduğunu belirten Nur Yerlitaş Duygu Barazi için ''sevmedim bu gün tarzını'' yorumunu yaptı''


Duygu Barazi jüriden Yıldız alamadı. 





4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş konsepti 

İvana Sert :Pantolon için ''çok yakışıyor sana bu kalıp''diyen İvana Sert  'bir eksiklik buluyorum şu anda üzerine bir ceket istiyorum saç, makyaj ,çanta ile çok ölçülü beğendim'' yorumunu yaptı.

Kemal Doğulu:''Beğendim, kırmızı ruj çok yakışmış''


Nur Yerlitaş:'Pantolonun çok güzel,ben beğendim derli toplu çok hoş''

Tarzını jüriye beğenfirmeyi başaran Sinem Umaş jüriden yıldız almayı başardı.







Sonraki Yazı
Sonraki Kayıt
Önceki Yazı
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top