13 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETTİNOVA NE GİYDİ? 

 SİMA ŞERAFETTİOVA TARZI İÇİN JÜRİ NE DEDİ?


''İşte Benim Stilim'' 13 Nisan Pazartesi yeni bölüm ile TV 8  ekranlarında yayınlandı.Yine yarışmacılar birbirinden iddialı kıyafetleri ile göz doldurdular.Günün konsepti ile jüriye tarzını beğendirmeye çalışan yarışmacılar  giydikleri kıyafetleri ile podyuma çıktılar.Jüriden övgüler alanlarda oldu,eleştirilenlerde.
Yine 17 Nisan Cuma Yapılacak Eleme Gecesinde elenmemek için jüri karşısında en tarz hallerini sergilmeye çalışan yarışamcılar jüriye stillerini beğendirerek jüriden yıldız almaya çalıştılar.






Sima Şerafettinova jüri karşısına '' Bilgisayar programlaması ile ilgili bir projem var ve o projemi sunmaya gidiyorum''konsepti ile çıktı.

Jüri Sima'nın kıyafeti, stili için ne söyledi?


Nur Yerlitaş:''O papuçla, o çanta hiç olmamış,o papuç  o çantan hariç elbiseni çok beğendim''
İvana Sert:''Simacığım çok güzel görünüyosun bugün, şık ,tarz yaşına uygun, saçın güzel iyi geldin bugün ,beğendim''
Kemal Doğulu:''Güzel üstün deki başında ki,çok beğendim, ben çantanı da beğendim,özellikle o üstünde ki ekruyla sarıyı giymeni çok beğendim,ayakkabın çok güzel ,makyajın yine fazla,o makyajdan kurtaracam ben seni''

tarzı ile kendini jüriye sevdiren Sima Şerafettinova jüriden tam yıldız almayı başardı.

13 Nisan Sima Şerafettinova  izle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top