İŞTE BENİM STİLİM SİMA-DİDEM KAVGASI

İşte Benim Stilim de yarışmacıların giydikleri kıyafetler, sergiledikleri performanslar kadar birbirlriyle olan tartışmaları da dikkat çekiyor. Bu tartışmalardan biri de 13 Nisan İşte Benim Stilim Yeni bölümde Sima ile Didem arasında yaşandı.Kavgayı başlatan Didem Ezgi Akın  Sima Şerafettinova için sert sözler sarfetti.
Sima Şerafettiova'nın  Öykü Serter ile Yaptığı konuşmasının ardında Sima'nın Tarzı için Didem'e söz verilmesiyle Didem Sima Şerafettinova için '' Bugün hayret yaşına göre giyinmişsin '' dedikten sonra sert sözlerle devam etti.Ve  ikili arasında tartışma yaşandı.

Didem:''Burda konuştuklarını ezberlemek için kaç saat çalıştın.
Sima:Hangi konuşmaları?
Didem:Böyle şiir okur gibi konuşuyosun da,önceden ayarlamışsın gibi ,bir yere bakar okur gibi konuşuyosun da, kaç saat çalıştın çünkü senin konuşman bu şekilde değil ''
Sima :'anlamadım' ne zaman ki konuşmaları?
Didem:''Diyorum ki ben sana Öykü hanım'la konuşurken hani böyle birşeyleri direk  direk söyledin ya...''
Sima:''Sen ezberleyebilirsin öyle konuşmak için, ama ben ezberlemiyorum.''
Didem:''Ben ezberliyorum diye birşey demedim, ben sana ezberlediğini iddia ettim,öyle olduğununda üstüne basıyorum, şu an ezberliyosun bence
Sima:''Ben konuşmak için hiçbirşey ezberlemiyorum''
Sima için samimiyetsizsin ,benimle alay ediyosun gibi kelimeler sarfeden Didem ''Sıkıldım artık senden'' diyede ekledi
Sima ise sıkıldıysan bakma bana yanıtını verdi.
Sima :''Kavga çıkartmak istemiyorum ne kadar güzel bir enerjiyle gelmiştim şu an ki yaptığına bak çok ayıp  ,yaşınızdan dolayı bir saygı istiyorsunuz ama saygıyı kendini koyduğu yerden yaparım''

ikili arasında söylenen sert sözler ve yaşanan bu tartışıma da güne damgasını vurdu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top