İşte benim stilim final gecesi kim birinci oldu?,işte benim stilim finlde kazanan isim,işte benim stilim birinci olan isim emel özkızıltaş oldu.... TV 8 de yayınlanan İşte Benim Stilim 3 Nisan Cuma akşamı Final yaptı. yeni yarışmacıların tanıtıldığı işte benim stilim final gecesi neler yaşandı?gecenin birincisi kim oldu?Şarkıcı Bengü'nün konuk olarak katıldığı program dün akşam birbirinden renkli sahneleriyle birinciliğe hak kazanan ismi seçti.... 


 Sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez''in oturduğu ,TV 8 'in reyting rekortmeni programı İşte Benim Stilim 3 Nisan Cuma akşamı muhteşem bir final yaparak 2. sezonunu geride bıraktı. Önce ön elemenin yapıldığı İşte Benim Stilim'de ,Nazlı Hamarat ve İlbilge Uzun oylamasında İlbilge Uzun elenerek yarışmaya veda etti. Uğurkan erez ve ivana sert İlbilge Uzun Elensin derken, Bengü ve Kemal Doğulu Nazlı Hamarat'ın elenmesin dedi. Son Sözü söyleyen nur Yerlitaş vicdanımın sesini dinlemek istiyorum diyerek o ismi açıkladı İlbilge Uzun elendi.Geri kalan 4 adayın kıyasıya yarıştığı İşte Benim Stilim Final gecesi'nde 100 bin liralık ödülün sahibi Emel Özkızıltaş oldu. Bengü'nün şarkılarıyla renk kattığı ve izleyenlere keyifli anlar yaşatttığı İşte Benim Stilim Final Gecesi'nde 100 bin liralık ödülü kazanmak için yarışan Nazlı Hamarat , Zeynep Öztürk , Emel Özkızıltaş ve Çiğdem Çelik kıyasıya yarıştı.SMS oylaması sonucu birinciliği Emel Özkızıltaş kazandı.

 İşte Benim Stilim 1. olan isim Emel Özkızıltaş
 İşte Benim Stilim 2. olan isim Zeynep Öztürk 
İşte Benim Stilim 3. olan isim Nazlı Hamarat 
İşte Benim Stilim 4. olan isim Çiğdem Çelik 

 yarışma,işte benim stilim,işte benim stilim finalde kim birinci oldu,işte benim stilim kim kazandı,işte benim stilim emel özkızıltaş birinci oldu,işte benim stilim 3 nisan cuma kim birinci oldu,işte benim stilim yeni yarışmacılar kimler,işte benim stilim yeni sezon yarışmacılar kimler,

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top