8 Nisan çarşamba İşte Benim Stlim'de neler yaşandı?

8 Nisan İşte Benim Stilim de neler oldu?
jüriden kimler yıldız aldı?jüri yorumları

İşte Benim Stilim 3. sezona bomba gibi yarışmacılarla başladı. 8 Nisan İşte Benim Stilim de yarışmacılar jüri karşısında haftanın eleneni olmamak için ter döktü.

işte Benim Stilim de yarışmacılar hangi konseptler ile   jürinin karşısına çıktı.
Birbirinden iddialı yarışmacılar haftanın konsepti ile jüri karşısında kendi stillerini sergiledi.Jüriden kimler yıldız aldı?Jüri Yarışmacılar için ne söyledi,ne önerdi?

İşte Benim Stilim 8 Nisan Çarşamba Jüriden kimler yıldız almayı başardı,İşte Benim Stilim 8 Nisan Çarşamba Günün rüküşü kim oldu?,İşte Benim Stilim 8 Nisan Çarşamba 1000 Liralık ödül kimin oldu?

Çarşamba'nın Konsepti ''sevgili ile ilk buluşma''

1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral 


Nur Yerlitaş:''Bugün saçın iyi, elbisenin boyu çok uzun papuçlarını beğenmedim ,mavi çantaya gerek yok ,ben olsam siyah yumuşak hoş bir çantayı tercih ederdim,o jean pantolondan sonra elbise sana çok yakışmış''dedi.

İvana Sert :''Ben ayakkabıları sevdim,bu ayakkabılarla  şort yada  mini elbise giymelisin kombine ederek,küpeyi enterasam buldum, yorumunu yapan İvana Sert Büşra Eyen Siral'IN çantasını ve saçında ki  kurdeleyi  beğenmedi. 


Kemal Doğulu:''3. gündeyiz ve seni ilk defa elle tutulur bir still halinde gördüm,güzel elbise,ayakkabıların da çok güzel' ama o elbisenin altına olmaz, elbise çok desenli ayakkabında çok hareketli dolayısı ile birinin daha sakin olması gerekiyor daha düz bir bot giyebilirsin ve daha kısa bir elbise ,saçının mavisi hariç saçını beğendim''

Stilini jüriye sevdiren Büşra Eyen Siral jüriden tam yıldız almayı başardı 


2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi 



İvana Sert :''Vücudunu tanımıyorsun sen,bacakların çok kısa duruyor şimdi,1,60 gibi duruyosun,o güzel vücuda bu kadar yanlış.... olmaz ,yani hakikaten ben şoktayım, kendi vücuduna göre yüksek bel paçaları kıvırmadan, bacaklarını düzgün gösteren bir pantolon seçmelisin, o bluz boleralar sana göre değil''

Kemal Doğulu:''Sen düşük bel pantolan giyme,ceketini ve ayakabıların güzel,kahvaltı için makyajın ağır,beğenmedim''

Nur Yerlitaş:''Hep yüksek belli kıyafetleri tercih etmelisin,özensiz buldum''

Elçin Kayadibi Şenel  jüriden yıldız alamadı

3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 

Kemal Doğulu:''Tulumun desenine bayıldım,boyuda çok güzel  çantanın rengi çok güzel ayakkabı yanlış,ama rengi güzel ,aynı renle daha düzbir ayakkabı tercih etsen daha iyi olur,beğendim buğün ben seni  ''

Nur Yerlitaş:''O retro elbisen muhteşem çantanın boyu tam, ayakkabılarını sevmedim,bisküvi renginde sade bir papuç,seni çok beğendim''

İvana Sert :''Fizik çok güzel , tulum çok yakışmış,o topuklar o çanta çeşme için çok fazla,makyaj çeşme için çok ağır''

Şilan Makal jüriden tam Yıldız almayı başardı

4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 


İvana Sert :''Cici bir elbise giymişsin,ayakkabı ve çanta klasik,ayakkabının topuğu mutlaka kalın olmalı bu elbisenin altında,üzerine tarz yaratmak için bir deri mont palto yapabilirsin'' 

Kemal Doğulu:''Dönem elbisesi üstünde ki ,puantiye 50-60 lara kayar şimdi de çok moda ...Belinin daha dar olması lazım ayakabılarını sevmedim ,çantan güzel ''

Nur Yerlitaş:''Rüküş değilsin ,tarz değilsin, kötüde değilsin ,senin zaten bebeksi bir suratın var, elbise boyu iyi yorumunu yapan Nur Yerlitaş sana bir tavsiyem var sana pantolon çok yakışır diye de ekledi.''Puantiyeli elbise,yeşil gözlü balık etli bir kız bana itici gelmedi ''yüzüğünde çok iyi olmuş,bu elbisenin aksesuarı bence siyahtır''yorumunu yaptı.

Sinem Umaş jüriden tam Yıldız almayı başardı.


5-İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova 




İvana Sert :''Hem yaşına göre,hemde kombin olarak çok yakışmış''

Kemal Doğulu:''İlk kez yaşına uygun giyinmişsin,güzel herşeyi beğendim, bugün kombinini beğendim''

Nur Yerlitaş:''Kıyafetini beğendim, şapka yakışmış,çantanı, herşeyini çok beğendim.''

Sima Şerafettinova  jüriden tam yıldız almayı başardı.


6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 


İvana Sert :''O şapka , o çanta ,o ayakkabı ile oluru yok' tek başına elbise başka bir vücutta olabilir.Bu kombin olmaz''

Kemal Doğulu::''Ayakkabın güzel ama o elbisenin altına olmaz,Sadece elbiseni beğendim...o kadar''

Nur Yerlitaş:''Rüküşsün canım''yorumunu yaptı.


Tümay Tali  jüriden yıldız alamadı.



7-İşte Benim Stilim duygu barazi 


İvana Sert :üzerindeki sokak modası, ben çok severim bu tarzı ,yakışıyo...

Kemal Doğulu:''3. gündeyiz ,hiç bir numara yok, ben beğenmedim ,saçınıda beğenmedim senin daha volümlü bir saça ihtiyacın var''

Nur Yerlitaş:''Elbise çantan güzel,bu tarz çok hoşuma gitti''

İvana Sert ve Nur Yerlitaş 'tan yıldız almayı başaran Duygu Barazi Kemal Doğulu'dan yıldız alamadı.

8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 


İvana Sert :Elbise güzel ayakkabı hareketli,hareketli desenli elbisenin altına böyle hareketli elbise olmaz keşke mavi siyah veya sade bir ayakkabı giyseydin''

Kemal Doğulu:Elbisen güzel çok yakışmış,beline kemer istedim ,sade bir ayakkabı istedim,çantan da çok güzel''

Nur Yerlitaş:''Bende onlar ne dediyse aynısını söylüyorum''

Neda Poursaeıd jüriden tam yıldız almayı başardı.



9-İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz 



İvana Sert:''Tek başına etek güzel,şapkayla bir anlam veremedim,keşke düz bir tişört giyseydin,palto olmassa o şapkayı takamassın.''

Kemal Doğulu:eteğin desenli,bluzun desenli pullu,ayakkabıların gri deri,hepsi birbiriyle yarışıyo..etek kalın göstermiş sen ben beğenmedim..

Nur Yerlitaş:Eteğin gereksiz bi  bol yani,eteğin kalıbı senin vücuduna göre değil,bu kalıp senin vücudunun eteği değil,üstün omuzların dar, kalmış..mutlak bir kemer olmalıydı..''Yüzüne saçına şapka yakışmış''

Serpil Gülşah Yılmaz jüriden yıldız alamadı.


10-İşte Benim Stilim Cerem Güngüz 


İvana Sert :''Elbise güzel neşeli,keşke o üzerinde ki bolera olmasaydı.keşke üzerine ince uzun salaş bir kazak alsaydın''

Kemal Doğulu:''Dünyanın en güzel elbisesini giysen de o saçlarla olmaz,elbiseni beğenmedim ayakkabılarını beğenmedim,bir tek ceketini beğendim,çantan da güzel ama bu elbise ile değil,o saçlarına bir çözüm bulman lazım,  beğenmiyorum''

Nur Yerlitaş''Ben bugün senin o masum yüzünü beğendim  olmamış...''

Cerem Güngüz jüriden yıldız alamadı.



11-İşte Benim Stilim Ezgi Ünal 



Kemal Doğulu:Saçın ayakkabıların,çantan çok kötü,elbisenle üstünde ki paltonun renk uyumu güzel...ama ben ikisine de bayılmadım bugün. Zaten 3 yanlış bir doğruyu götürürse elimizde bir tek elbisen kalıyor,oda seni kurtarır mı bilmem'' yorumunu yaptı.

Nur Yerlitaş:''İlk başta ayakkabın beni rahatsız etti.Bugün olmamış''

İvana Sert :''Aynı düşünüyorum arkadaşlarla ,beğenmedim'

Ezgi Ünal jüriden yıldız alamadı.


12-İşte Benim Stilim Mihriban Akgül 


İvana Sert :''Bu elbise diz üstü simsiyah ,siyah deri bir çanta ile  deri çizmeler giyseydin belki ama bu ayakkabı o çanta ile olmamış,o tülü hakikaten görmek istemiyorum miniye kadar yetiyor o elbise''

Kemal Doğulu''Plajda giy bunu, sokakta asla ''

Nur Yerlitaş:''Çok rüküssün''


Mihriban Akgül Jüriden yıldız alamadı.


13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 


İvana Sert :Hem elbise hem ayakkabı olmadı.her zaman söylüyoruz hareketli elbiseye daha sakin ayakkabılar kullanmalısınız.

Kemal Doğulu:Elbisen demode, zincirli çantan o dantellerin üstüne olmamış,ayakkabılar olmamış,beğenmedim''
Nur Yerlitaş:'olmamış,bu sana ağır gelmiş''

İşte Benim Stilim Didem Ezgi jüriden yıldız alamadı.


İşte Benim Stilim de günün en rüküşü Mihriban Akgül olurken 1000 liralık ödülün sahibi 6 yıldız işe Şilan Makal oldu.


   8 Nisan  İşte Benim Stilim izle:


8 nisan işte benim stilim izle, 8 nisan işte benim stilim jüri yorumları, 8 nisan işte benim stilimde neler oldu, işte benim stilim, yarışma,8 nisan çarşamba işte benim stilim de günün rüküşü kim oldu,8 nisan işte benim stilimde 1000 liralık ödül kimin oldu? ?-

0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top