3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 

8 Nisan ''sevgili ile ilk buluşma''konsepti ile jüri karşısana çıkan Şilan Makal tarzı için hem eleştiri hem de övgü alırken jüriden sonunda  tam yıldız almayı başardı.
Şilan Makal 8 Nisan Çarşamba, günün ödülü olan 1000 liralık çeki kazandı.

Şilan Makal'ın stili için jüri ne yorum yaptı?

Kemal Doğulu:
''Tulumun desenine bayıldım,boyuda çok güzel  çantanın rengi çok güzel ayakkabı yanlış,ama rengi güzel ,aynı renle daha düzbir ayakkabı tercih etsen daha iyi olur,beğendim buğün ben seni  ''

Nur Yerlitaş:
''O retro elbisen muhteşem çantanın boyu tam, ayakkabılarını sevmedim,bisküvi renginde sade bir papuç,seni çok beğendim''

İvana Sert :''Fizik çok güzel , tulum çok yakışmış,o topuklar o çanta çeşme için çok fazla'


0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top