yarışma,işte benim stilim,10 nisan işte benim stilim eleme gecesi,10 nisan işte benim stilim kim elendi,işte benim stilim yarışmaya kim veda etti
 9 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR VE JÜRİ YORUMLARI İÇİN TIKLAYINIZ



 İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN ELEME GECESİ KİM ELENDİ?İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN YARIŞMAYA KİM VEDA ETTİ?


TV 8 ekranlarının fenomen yarışma programı İşte Benim Stilim 10 Nisan Cuma akşamı eleme heyacanı yaşandı.
3.sezona birbirinden iddialı yeni yarışmacılarla giriş yapan İşte Benim Stilimde haftanın ilk elemesi yapıldı.

İşte Benim Stilim Eleme gecesinde neler yaşandı?yarışmaya veda eden isim kim oldu?jüri ve yarışmacılar kimin ismini verdi?

 İşte Benim Stilim 10 Nisan Eleme gecesinin Konuk jürisi ünlü sunucu Esra Erol'du. İvana Sert sergilediği “Pop Dans” ile eleme gecesine  renk katarken ,Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz şarkılarıyla izleyenlere keyifli anlar yaşattı.

 13 yarışmacı birbirinden iddialı kostümler ile  Gecenin konsepti olan  “Sahnenin Yıldızı ”. Sahne kıyafeti ile jüri karşısına  çıkarak  kıyasıya rekabet ettiler.





8 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR VE JÜRİ YORUMLARI İÇİN TIKLAYINIZ


İşte Benim Stilim Yarışmacıları Eleme Gecesinde kimin ismini verdi?


1- Büşra Eyen Siral:'' Fazla klasik ve süslü olduğunda Sima diyorum'  
2-Elçin Kayadibi:'Kombinlerini beğenmediğim için Duygu diyorum.' 
3- Şilan Makal:'Sadece bugün ki kıyafetine bakarak Duygu diyorum' 
4- Sinem Umaş' Duygu dedi tarzını beğenmediği için' 
5- Sima Şerafettinova:Yanlış parçaları kombinlediği için Didem dedi
6- Tümay Tali :'Sima dedi  tarzını beğenmediği için'
7- Duygu Barazi :'Sima dedi'
8- Neda Poursaeıd 
9- Serpil Gülşah Yılmaz'Duygu ve Sima arasında karasızım dedi ve kendine ait tarzı olmadığı için Duygu dedi.'  
10- Cerem Güngüz 'kıyafetini demode bulduğum için Duygu dedi'
11- Ezgi Ünal  'Yaşı küçük olduğu için Sima Diyorum.'
12- Mihriban Akgül'tarzını beğenmedği için Sima dedi  
13- Didem Ezgi Akın 'Olduğundan farklı göründüğü için Duygu dedi.

Yarışmadan elenmesi için yarışmacıların ''Duygu gitsin'' demesi üzerine Duygu '' arkadaşların ismimi söylemesine bir anlam veremedim,iyi bir performans sergilediğimi düşünüyorum, beni rakip olarak görmüş olabilirler,arkada 2-3 kişiden etkilenip benimle ilgili kulis yapıldığını düşünüyorum o yüzden ismim söylendi ''diye açıklama yaptı.

Eleme gecesinde tarzıyla büyük beğeni toplayan  Mihriban Akgül jüriden en fazla oyu   alırken,
tarzını jüriye beğendiremeyen Sima Şerafettiova ve Neda Poursaeıd en az oyu aldı.

Eleme gecesinin sonunda yarışmacılar oyunu Duygu'nun gitmesinden yana kullandı ve Neda ile Duygu oylama için jüri karşısına çıktı.


Jüri 10 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de elenmesi için kimin ismini verdi?.10 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde yarışmaya veda eden isim kim oldu?10 Nisan İşte Benim Stilim jüri kararı...

Esra Erol Duygu dedi
Nur Yerlitaş  Neda  elensin dedi
İvana Sert Neda  elensin dedi
Kemal Doğulu Duygu elensin dedi
Uğurkan Erez ikinizide çok beğendiğim söylenemez diyen Uğurkan Erez Duygu  elensin dedi



10 Nisan İşte Benim Stilim de jürinin kararıyla yarışmaya veda eden isim Duygu oldu.en az oyu alan Duygu yarışmadan elendi.


İşte Benim Stilim Yarışmacıları:

1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral  
2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi kimdir? 
3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 
4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 
6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 
8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 
13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 






0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top