6 Nisan Pazartesi yeni sezona yeni yarışmacılarla başlayan İşte Benim Stilimde hafta boyunca yarışmacılar günün konsepti ile İvana Sert,Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu'dan oluşan jürinin karşısına çıkarak jüriden yıldız almak, günün 1000 liralık ödülünü kazamak ve haftanın eleneni olmamak için kıyasıya mücadele ettiler.Jüriden yıldız alanlada oldu ,alamayanlarda.

Hafta içinde podyuma çıkan yarışmacılar arsından Günün rüküşü ve günün en şık yarışmacısının seçildiği İşte Benim Stilim de 10 nisan akşamı ise eleme gecesi yapılacak ve yarışmaya bir isim veda edecek. 

 9 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR VE JÜRİ YORUMLARI İÇİN TIKLAYINIZ



 İŞTE BENİM STİLİM 10 NİSAN ELEME GECESİ


İşte Benim Stilim 10 Nisan Eleme gecesinin jüri konuğu ise ünlü sunucuEsra Erol olacak.  
Geceye İvana Sert sergilediği “Pop Dans” ile renk katarken ,İşte  Benim Stilim Eleme Gecesinde  Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz şarkılarıyla izleyenlere keyifli anlar yaşatacak.

 13 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele edecek, Gecenin konsepti olan  “Sahnenin Yıldızı ”. Sahne kıyafeti ile podyuma çıkacak  yarışmacılar jüri üyelerine tarzlarını beğendirmek için   kıyasıya rekabet edecekler., 

“İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Konuk jüri Esra Erol,konuk Sanatçıları Gökhan Keser, Nihan Çilesiz  ve  Nur Yerlitaş, , Kemal Doğulu,İvana Sert Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 10 Nisan Cuma akşamı saat 22.15'de TV8 ekranlarında olacak.

8 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR VE JÜRİ YORUMLARI İÇİN TIKLAYINIZ

İşte Benim Stilim Yarışmacıları:

1-İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral  
2-İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi kimdir? 
3-İşte Benim Stilim Şilan Makal 
4-İşte Benim Stilim Sinem Umaş 
6-İşte Benim Stilim Tümay Tali 
8-İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd 
13-İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın 


İşte Benim Stilim 10 nisan Cuma eleme gecesinde neler yaşandı?hangi yarışmacı elendi? Tıklayınız


Jüri 10 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesin de elenmesi için kimin ismini verdi.10 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde yaraışmaya veda eden İsim kim oldu?




0 yorum:

Yorum Gönder

 
bizden duyun © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top